אירועים לחברות

החברה- כארגון המכיר בחשיבות המשאב האנושי

יום עבודה שגרתי בחברה, נעצור לכמה דקות, ניכנס לעולמו של העובד הנמצא בחברה שלנו, הוא מגיע אליה יום, יום, הוא אחד מיני רבים, הוא עומד מאחורי כל המונחים: "תפוקות", "השגת יעדים", פעילות החברה וההתנהלות. 
אדם, פרט בחברה, עובד בחברה. 

איך לדאוג לאנשים  המניעים  את גלגלי החברה?

האם השקעתם מספיק ברווחת העובד? האם נוצרו התנאים האופטימאליים שיתמרצו אותו להשקיע את מיטב כוחותיו ויכולותיו למען החברה? האם הוא מרגיש חלק מההצלחה? עובד היודע שמשקיעים בו ובמשפחתו ו"מצ'פרים" אותו ואותם בתמורה לעבודתו המסורה, אין ספק שרמת שביעות הרצון שלו עולה ואיתה גם המוטיבציה…

להעניק משהו לנשמה...

העובד כאדם, כמשאב אנושי יקר, שרווחתו ותחושת ההשתייכות שלו למקום העבודה קשורות לרגשותיו, ליחס שאותו הוא מקבל, להתייחסות לצרכיו. חשוב להכיר את העובד גם מחוץ למתחם העבודה, להבין את משמעות העבודה עבורו ואת מקומה בחייו, לחזק את רגש ההשתייכות שלו, להעניק לו תחושת "משפחה", "חברה"- במובן החברתי של המילה…

ניתן לטפח רגש כזה למקום העבודה, אם מציעים לו מעבר לתנאים הפיסיים בתוך מקום העבודה, גם משהו לנשמה. תרבות? בילוי? הנאה? באירועי חברה נוצרת ההזדמנות לראות עוד צדדים באנשים איתם אנו עובדים לעתים, במשך שנים…

לא על הכסף לבדו…

למרות שהשורה התחתונה היא המשכורת וההטבות הכספיות הנלוות, חשובה לעובד התחושה שאכפת ממנו, שדואגים לו ולמשפחתו, שמעריכים את עבודתו ומוכנים לפנק אותו בדרכים שונות. ככול שהוא נמצא שעות רבות יותר במקום העבודה כך עולה חשיבותה של סביבת העבודה, האקלים הארגוני והתנאים בהם מתפקד העובד. אך גם הצד החברתי, הקשרים הטובים והאווירה הנעימה במקום העבודה, יכולים להוות עוגן יציב וכוח המדרבן את העובד להישאר לאורך זמן בחברה, להתאמץ ולהשתדל, מתוך מחויבות לחברים, לצוות, לכוח המשימה או לקבוצה העוסקת בפרויקט  משותף.  באירועים לחברות, ניתן לגבש וללכד את העובדים, כצוותים וכחלק מכלל העובדים בחברה, אירועים חווייתיים, מוצלחים ונדיבים, המפנקים את העובדים ומעשירים את חייהם, משפרים את האווירה בסביבת העבודה, בין המנהלים לעובדים ובין העובדים לבין עצמם. 

איך ניגשים להפיק אירועי חברה?

כדאי לפנות לחברה שיש לה התמחות וניסיון מוכח בהפקת אירועי חברה, ההתמחות והניסיון קובעים בהחלט את טיב השירות ואיכות האירוע שתקבלו. חברות מקצועיות, המתמחות באירועים מסוגים שונים, בעלי אופי מיוחד, שהמקוריות חשובה להם, יציעו לכם גם רעיונות מיוחדים שטרם נוסו באירועי חברות אחרות– ואתם תוכלו לבחון אותם ולבדוק את מידת התאמתם לצרכי החברה, לטעמם של העובדים, לגילם ולאופי החברה.

אירועים להרחבת האופקים

אירועיים לחברה יכולים מלהיות בעלי אופי עיוני המשלב חוויה מהנה, עם הרחבת אופקים, למידה, העשרה ורכישת כלים להתמודדויות במצבים שונים בעבודה ובחיים. אנו מארגנים הרצאות וסדנאות  המיועדות לצוותי עבודה, למנהלים ,לאנשי מכירות, לנציגי שירות לקוחות ולעובדים המתמודדים עם לחצים בכל דרג.  לדוגמה, סדנה זו, המתאימה הן כסדנת העשרה אישית ומקצועית והן כסדנת O.D.T ללמידה חווייתית של ההתנהלות בעבודה. הסדנה מדריכה מנהלים ועובדים:  לפתור מצבי קונפליקט ועימותים בדרך יצירתית, להתמודד בחוכמה עם התנגדויות ליצור השפעה וסמכות ללא כוחנות, לשמור על איזון גם במצבים מתוחים, לנהל מו"מ בעוצמה ובתכליתיות, לפתח הרגלים של מצוינות והצלחה.

מפיקים לכם אירוע-אז קחו...

בין האירועים שאנו מתמחים בהפקתם : הרמת כוסית, ימי כיף, השקת מוצר, מסיבות חגים, פעילויות לילדי עובדים ולבני הזוג, מסיבות ונשפים, סדנאות ועוד… טיולי-גיבוש למיניהם : לאתרים בכל רחבי הארץ,ליקבים, לאתרים היסטוריים, מסלולי אטרקציות, פארקי מים, טיולי טרקטורונים, טיולים ספורטיביים המשלבים שייט, רכיבה על אופניים ועוד, מתחמי יוגה, פילאטיס ואירובי ובסיום היום- מסיבה, הסעדה במגוון טעמים וסגנונות, פעילות חברתית, מופע מוסיקלי או סטנדאפיסטים. כמו כן, אנו מארגנים ומפיקים ימי כיף בסגנונות שונים, סדנאות שוקולד, אפייה, בישול, יצירה ועוד, בחגים ובחופשות – ימי כיף לילדי העובדים בחברה, מסיבות עם די-ג'יי ובר אלכוהולי, ערבי נושא: בסגנון לאס ואגס, המערב הפרוע…ו…השמיים הם הגבול!
 

אנו מספקים למזמינים מאיתנו הפקות מושקעות ברמה גבוהה, המציעות את כל השירותים, הפריטים והפתרונות , משלב הרעיון והתכנון, ועד למגוון סגנונות הסעדה, אטרקציות, מתנות קטנות לעובדים (כמו מזכרות מהאירוע),הזמנת אומנים וכל מה שנחוץ, על מנת להבטיח אירוע מלהיב, מוצלח ואיכותי שייהנו ממנו וידברו עליו חודשים רבים אחר כך…

התקשרו עכשיו לקבלת מחיר אטרקטיבי

050-2171611

השאירו את העבודה למקצוענים

כאשר עומד לרשותכם צוות מקצועי להפקת אירועים, ניתן לתכנן היטב אירועים בסדרי גודל שונים, החל מאירועים אינטימיים, המתאימים לקבוצה, מחלקה או צוות מסוים בחברה, ועד לאירועים רבי משתתפים, המיועדים למאות ואלפי עובדים. אירועי החברה שאנו מארגנים מופקים ברמה גבוהה ביותר, ע"י אנשי מקצוע מעולים, בעלי ניסיון רב והתמחות בתחום. הם "ייכנסו לראש" שלכם, יהיו קשובים לבקשותיכם המיוחדות, תוך הקפדה על כול פרט באירוע והכול יבוצע באחריות ובמקצועיות.

אנו מתמחים בהפקת אירועי חברה ויכולים להציע לכם מגוון אפשרויות מתוכן תוכלו לבחור את המתאימה לכם ביותר. ההתמקצעות בתחום היא תוצאה ישירה של עלייה דרמטית בביקוש, לכן אנו יכולים להציע לכם תוצר מושלם של אירוע ברמה גבוהה, מכול היבט, שייתן מענה לכול בקשה באיכות, מקוריות ובמחיר הוגן. בהפקת אירועים אין מקום לחובבנות.
צרו קשר
close slider

להפקת אירוע באנרגיה אחרת צרו קשר

רוצים להתייעץ? יש שאלה?
התכתבו איתנו בוואטסאפ

דילוג לתוכן