הפקות אירועים, מקצוענות – זה שם המשחק

הפקות אירועים

הפקות אירועים נתפסות בטעות כתחום שכל אחד יכול להצליח בו, מה הבעיה?

לדעת לתכנן, קשרים פה ושם וגם קצת מזל, כמובן…לפעמים זה גם מצליח אך לרוב-לא כדאי לסמוך על המזל בלבד…

זה בדיוק ההבדל בין חובבנות למקצוענות, גם בתחום הפקת האירועים, יש רמות שונות, איכויות שונות וכמובן, גם כאן פועל העיקרון שלא כל מה שזול- בהכרח משתלם…כדי להפיק אירועים נדרש ידע, ניסיון וחשיבה יצירתית, המומחים שלנו עומדים לרשותכם ויוצרים בשיתוף אירוע ברמה גבוהה, שיהיה שיחת היום לאורך זמן. הפקה של אירוע היא מימוש של חלום: תמונות, צלילים, טעמים וצבעים, אווירה, תכנים רעיונות…כל מה שאנו נוכל להגשים עבורכם במקצועיות ובהתאמה למאווייכם ולרצונכם. 

האחריות שלנו – על כל פרט ולאורך כל התהליך

אנו נפיק עבורכם אירועים ברמה אחרת, החל משלב הרעיון ועד להנחת הפרח האחרון על השולחן.  אירוע חברה, טיול מיוחד לעובדים, השקת מוצר חדש, סדנאות בנושאים מרתקים, ימי גיבוש, ימי כיף ועוד…הכול פתוח, לנו יש עולם שלם של רעיונות מקוריים ומוצלחים שיבטיחו לכם אירוע שלא יישכח. הפקות אירועים בעינינו הן קודם כל, הקשבה לצרכים של כל סקטור עבורו אנו אמורים להכין את האירוע. ההתאמה לדרישותיכם-היא המוטו שלנו בכל התקשרות עסקית. אנו יודעים לעבוד במקצועיות, לעמוד במסגרת תקציב ובלוחות זמנים לחוצים, יש לנו מוחות יצירתיים המאפשרים לנו להיות מקוריים ולעמוד בסטנדרטים גבוהים, כדי להפיק אירוע איכותי – כמתחייב ממעמדכם.

אתם תעבדו בראש שקט... בזמן שנפיק לכם אירוע מושלם

אנו פונים אליכם, מנהלי הרווחה, מנהלי משאבי אנוש ורכזי פרויקטים, השאירו בידינו האמונות את הפקות האירועים ותוכלו ליהנות מהפקה מקצועית ואיכותית, לחסוך מעצמכם זמן יקר ולהבטיח הצלחה לאירוע. אנו מומחים בהפקת אירועים, נוודא שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר, נלווה כול שלב בהכנת האירוע תוך הקפדה מקסימאלית  על כול פרט, מהקטן ועד לגדול. ואתם תוכלו להתפנות לעבודתכם בראש שקט ומתוך ידיעה, שיש על מי לסמוך ושתקבלו מאיתנו את השירות הטוב ביותר.

אשליית החיסכון… קבלו את החישוב הנכון ואת ההצלחה בשטח.

החיסכון שבהפקה עצמית הוא אשליה בלבד, שאין לה אחיזה במציאות,  בזכות הארגון והניהול הנכון, הנגישות וקשרי העבודה שלנו עם ספקים ונותני שירותים רבים, אנו יכולים להשיג עבורכם הצעות מחיר אטרקטיביות, שמציעים רק לחברה מנוסה ומוכרת, המתמחה בהפקות אירועים.

לנו יש את הניסיון והידע. אז למה לא לנצל זאת לטובת האירוע שלכם?

ההצלחה שלכם- היא ההצלחה שלנו, אנו מאמינים שבהתקשרות איתכם גם אנו הופכים לשותפים לאירוע שלכם, מאחורי הקלעים וגם על הבמה. אנו לוקחים אחריות על האירועים שאנו מפיקים, כל פרט חשוב לנו, אנו מלווים את התהליך מקרוב ומרגישים שעלינו לספק ללקוחותינו את המקסימום. בזכות הידע והניסיון שצברנו, נוכל להעניק לכם אירוע מוצלח ומושקע, שנדאג בו לכל עניין, לשביעות רצונכם. כל הצלחה של אירוע היא הצלחה שלנו, אם אתם שבעי רצון-גם אנחנו מרוצים איתכם!

מפיקים לכם אירוע-אז קחו...

אנו התמחינו במשך שנים בהפקת אירועים, לשם כך גייסנו מומחים, יצאנו לשטח ובדקנו מקומות לקיים בהם אירועים מסוגים שונים, הכרנו ויצרנו קשרים עם חברות  הנותנות שירותים, ספקים ועוד. אנשינו מכירים את התחום ומתעדכנים לגבי חידושים טכנולוגיים, אופנות, סוגי אירועים בתחומים שונים וכל התקדמות בתחום. אנו קשובים לכם ולבקשותיכם ומציעים לכם את שפע הניסיון , הידע  והמומחיות שלנו על מנת שהאירוע שנכין יהיה אירוע מנצח!

התקשרו עכשיו לקבלת מחיר אטרקטיבי

050-2171611

תנו למומחים להכין אירוע מנצח!

כאשר עומד לרשותכם צוות מקצועי להפקת אירועים, ניתן לתכנן היטב אירועים בסדרי גודל שונים, החל מאירועים אינטימיים, המתאימים לקבוצה, מחלקה או צוות מסוים בחברה, ועד לאירועים רבי משתתפים, המיועדים למאות ואלפי עובדים. אירועי החברה שאנו מארגנים מופקים ברמה גבוהה ביותר, ע"י אנשי מקצוע מעולים, בעלי ניסיון רב והתמחות בתחום. הם "ייכנסו לראש" שלכם, יהיו קשובים לבקשותיכם המיוחדות, תוך הקפדה על כול פרט באירוע והכול יבוצע באחריות ובמקצועיות.

אנו מתמחים בהפקת אירועי חברה ויכולים להציע לכם מגוון אפשרויות מתוכן תוכלו לבחור את המתאימה לכם ביותר. ההתמקצעות בתחום היא תוצאה ישירה של עלייה דרמטית בביקוש, לכן אנו יכולים להציע לכם תוצר מושלם של אירוע ברמה גבוהה, מכול היבט, שייתן מענה לכול בקשה באיכות, מקוריות ובמחיר הוגן. בהפקת אירועים אין מקום לחובבנות.
צרו קשר
close slider

להפקת אירוע באנרגיה אחרת צרו קשר

רוצים להתייעץ? יש שאלה?
התכתבו איתנו בוואטסאפ

דילוג לתוכן