טיפים להצלחת אירוע "הרמת כוסית"

רבים טוענים, שיש בידיהם נוסחה בדוקה להצלחה בהפקת אירועים. אך מניסיוננו, אין נוסחה אחת מושלמת הפקת אירועים לחברות, איננה יכולה להיות חובבנית והיא אינה נרכשת "על רגל אחת".
אנו יודעים שאת סודות המקצוע, לא תקבלו על מגשי הכיבוד הטעים באירועים, וכבר ציינו שאין "פטנט" אחד או מתכון קבוע להצלחה. אך אנו נשמח להעניק לכם כאן כמה "טיפים", שיסייעו לכם בתכנון האירוע, כאשר תזמינו חברה שמתמחה בהפקות אירועים לחברות, שתפיק לכם את אירוע "הרמת כוסית", המיוחד והמוצלח ביותר, שיהיה גם מפגש חברתי, תרבותי, מגבש ונעים לכלל העובדים והמנהלים. 

בניית קונספט האירוע

אופיו של האירוע ייקבע ע"י המזמינים, בעצה אחת עם המקצוענים, חברת הפקות אירועים לחברות  והוא תלוי במספר גורמים אותם יש לקחת בחשבון בתהליך בניית קונספט האירוע: האם יהיה בעל אופי, קליל או רציני, סביב נושא מסוים או ללא רעיון מרכזי. שיקולים  נוספים הם: כמות המשתתפים, מועד קיום האירוע, מיקומו, מסגרת התקציב, אופי הכיבוד, האם יוענק שי למשתתפים, מה יהיה משך האירוע ועוד… אירוע ארוך מידיי, למשל, שיהיו בו נאומים ארוכים ללא תוכן נוסף, עלול להיות מייגע…אירוע קצר מידי יהיה פחות מכובד.
אנו , חברת הפקות אירועים לחברות, נוכל לעזור לכם להחליט ולבחור אם יהיו בו בנוסף גם מופע של אומן אורח, הרצאה או מצגת, ניתן לשלב בחלק האומנותי מופע שיתאים לציבור המוזמנים, לאופי הכללי של האירוע, מוסיקת רקע או לשלב בו  מצגת או תמונות …
לא רק דברי ברכה…
באירועי הרמת כוסית נוצרת לעתים מסורת קבועה, שבה מבנה המפגש ידוע מראש: דברי ברכה של מנהל/ים ,נציג העובדים, ציון סיבת האירוע, סיכום תקופה או הישגים, הרמת כוסית , כיבוד וחלוקת שי למשתתפים (במידה ונהוג לשלב את הענקת השי באירוע הרמת הכוסית).
מניסיוננו, כאשר מי שעומד מאחורי הפקת האירוע, זו חברה מקצועית להפקות אירועים לחברות, תוכלו לעשות הכול, קצת אחרת:  כי מדוע לא להפתיע? לשנות?  לחשוב על משהו מקורי יותר? 

בחירת המקום המתאים

אחד מסודות ההצלחה באירוע הרמת כוסית הוא בחירת המקום המתאים, מקום שתהיה בו האווירה ההולמת. חברה מקצועית ומנוסה להפקות אירועים לחברות יודעת לעצב את מקום האירוע בדרך הטובה ביותר, המומחים שלה יכולים לעשות פלאים! ניתן לעצב חדר ישיבות סטנדרטי בסגנון אחר, כך שייראה שונה ומיוחד ויהיה מתאים ונעים או לצאת מחוץ לחברה לאתר נבחר, שיעוצב ויותאם לאירוע,לדוגמה,להוסיף לו תאורה ופריטי ריהוט. מובן, שחייבים לקחת בחשבון גם משתנים כמו עונות השנה. חברה איכותית המתמחה בהפקות אירועים לחברות-היא הכתובת שלכם לתכנון וביצוע האירוע, בדרך הנכונה ביותר, שתבטיח-אירוע מושלם, הצלחה מרבית ושביעות רצון כללית. חשוב שמקום האירוע יהיה נוח ונגיש לכלל המוזמנים, כמו כן, ניתן לשלב בעיצובו, למשל, תערוכת  יצירות של עובד/מנהל, בחברה.

כיבוד טעים, איכותי ומתאים

לחברת הפקות אירועים לחברות, מנוסה ומקצוענית, יש קשרי עבודה עם חברות הסעדה המציעות מבחר סגנונות וטעמים, מהן ניתן לקבל הצעות לכיבוד הולם לאירוע. ההחלטה על אופי הכיבוד תלויה בתקציב, כמובן, אך גם בסוג האירוע, בכמות המשתתפים, בעיתוי האירוע (ניתן לשלב בכיבוד מאכלים מסורתיים הקשורים לחגים)ובטעמם של המזמינים.
צלילים מזמינים ומוסיקה  מותאמת, להשלמת האווירה
ניתן לתרום להרגשה הנעימה מוסיקת רקע או נגנים, שייצרו אווירה תרבותית ומזמינה, החל משלב הכניסה, קבלת הפנים, במהלך האירוע, במעברים בין דברי ברכה לחלוקת השי ולכיבוד ועוד. מי שמתמחה בהפקת אירועים לחברות, יודע עד כמה תורמים הצלילים ליצירת האווירה החגיגית באירוע, לכן יש להן הצעות בעלויות שונות של אומנים, להקות, תזמורות ודי-ג'יי -לכל טעם, לכל סגנון ולכל אירוע. 

שי אישי - בנוסף למעטפה...

כמחווה או פינוק מיוחד לכל משתתף ניתן להעניק שי סמלי כמזכרת מהאירוע או בהלימה לחג הקרב, לדוגמה, לפני ראש השנה מבחר כלים ומארזי דבש, עוגות ודובשניות, כלי הגשה לשולחן החג. לקראת פסח, חג האביב, יין, מצות מיוחדות, הגדות מעוטרות ועוד…
חברה איכותית בהפקות אירועים לחברות-היא הכתובת שלכם לתכנון וביצוע אירוע הרמת כוסית, בדרך הנכונה ביותר, שתבטיח-אירוע איכותי, יוקרתי, מקורי ומושלם, לשביעות רצון מרבית מכל המשתתפים. 
אירוע שישאיר טעם של עוד…

צרו קשר
close slider

להפקת אירוע באנרגיה אחרת צרו קשר

רוצים להתייעץ? יש שאלה?
התכתבו איתנו בוואטסאפ

דילוג לתוכן